HOW DO YOU COLOR THINGS WITHOUT BEING ALL RATCHET AND BLENDY
i have literally given up on this
no seriously it’s either that or I do cell shading
Like????
ANYWAY yo man like Sugar is so cute pls can we see more of her Oda thank

posted 4 hours ago 15 pedazos || Reblog

slowly trying to learn how to do digital art still… all this gross blendy grey stuff is like ((O____O)))))
this is uh
very late.
For this fricker, who asked for Sabo and Luffy hanging out literally last year but then I was like “naw doge wait for him to actually show his face u feel me”
WHICH WAS A SMART MOVE ON MY PART BC LOOK AT HIS TOOTH AND HIS HAIR 
YEEE anyway this is probably not what you wanted demmoooo feels happened and  I’ll try again eventually U_U 

posted 2 days ago 95 pedazos || Reblog

dontcoughinmytrough:

and her’s the rather dubious print for klklklk i was selling today! aaa im so happy it was well-received, i will fix that nasty background and also have a matching SATSUKI print by supercon,

no

posted 3 days ago 33 pedazos || Reblog

ETOO this was a gross print I made for Hurricon and this is just very questionable fanart?
I was tabling with my super rival dontcoughinmytrough and she made a super lame klk print that everybody nobody wants to see haha amirite im reblogging it anyway hehe

posted 3 days ago 62 pedazos || Reblog

the-little-starwarrior:

Awesome picture I got at Hurricon!

Made by luffys-booty and dontcoughinmytrough

Thank you so much! And once again, I’m really sorry for rushing you!

Aaaah this was a lot of fun and uh THANKS for the super commission ><
We’re sorry for taking long aaah you are too kind U_U I hope you have a nice day! (btw i like that kirby OC a lot hehe)

posted 3 days ago 10 pedazos || Reblog
poeok: omg u r 3 cool 5 me

oh no 

posted 1 week ago 1 pedazos || Reblog

LOOK AT THESE THINGS they are stickers
Frozen stickers
I made them 
You can stick them onto objects
They have been laminated
You can buy them
they are:
1 for $1
4 for $3
7 (full set) $5

wow do u totally want to buy these things and help a booty out I printed out too many and only like two people bought them at the last con SO

I can mail them to you (for free if u live in the US : ) ) and theeen I’ll doodle you a thing too (doesn’t have to be Frozen) but YEAH idk son
Have a nice day! ><
(please send me an ask if you’re interested)


posted 1 week ago 284 pedazos || Reblog

This reminds me of spongebob and it’s literally one in the morning and I don’t want to look at it anymore
I keep finishing everything at one in the morning omg
this is an entry for a giveaway
I need the aoba jacket to do some cosplay things ((O____O)))

posted 1 week ago 278 pedazos || Reblog

If I see you talking shit about Usopp my disapproving face is going to be the first thing you see in the morning 
srlsy though that last chappie wow
I should stop trying to draw or talk while half asleep omg 


posted 1 month ago 168 pedazos || Reblog
themaddest86: About the Frozen/One Piece thing, can you draw the scene where Anna punches Hans? I think it would be interesting with Sanji's "females-are-the-fucking-bomb-diggity-respect-that-shit" complex. Thanks if you can =] Keep posting X3

imageimage

image

image

image

image

image

image

image
omg sorry for the long ass post and I got so incredibly lazy with this comic BUT yeah I didn’t want poor nami-swan to get hit either @<@
She’s still in trouble with Nojiko, though. Also Law is that random green spanish emissary that takes Hans home I just decided that today
Thank you for the ask! ^^

posted 1 month ago 87 pedazos || Reblog